Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 december 2016

Av Carina - 5 december 2016 18:45

Snart kan jag bryta helt och hållet med Siv.Trycka på delete knappen och radera kvinnan som är min mamma på pappret men en STOR SKIT i verkligheten.

Förra tisdagen så somnade min mormor in för gott på morgonen.Det har jag redan berättat.

Jag vet att dom äter lunch vid 12 så långt innan dess borde personalen upptäckt att Rut/mormor inte längre var vid liv.

När jag har hälsat på mormor så har det blivit runt 15 tiden.Och först vid 16:40 på tisdagen ringde min moster och meddelade mig om mormors bortgång.

Siv var den som dom skulle höra av sig till och jag är säker på att hon fick veta detta mycket tidigare på dagen.Kunde inte hon hört av sig till mig då? Varför bad hon min moster att ringa och meddela mig detta ?

Tänk om jag hade åkt dit i tisdags eftermiddag för att hälsa på mormor och då fått veta att hon inte längre är vid liv.


I dag skickade jag ett sms vid lunchtid och frågade när Ruts begravning blir ?

Skickade grupp sms till både Siv och min moster.

Fick svar från Siv fem timmar senare -Har varit på fonus i dag.Catarina meddelar dig.

En halvtimme tidigare hade Catarina meddelat mig om begravningen.

Men kunde inte Siv som faktiskt är min mamma meddelat mig om när och var begravningen var?

Detta är ju helt jävla sjukt.Förstår inte problemet ?


Många tankar som snurrar och jag känner bara mer och mer ilska,ja rent av hat till Siv,min så kallade mamma.

Jag kan bara inte förstå vad jag gjort för fel som fått henne att vilja behandla mig så som hon gör.

Men en sak är säker,människan ska helt klart inte få ta mer energi från mig.Efter begravningen den 20 december ska även hon begravas,bort från mitt liv ska människan.

Så kan hon sitta där på ålderns höst och vara en elak bitter människa för sig själv.För jag tänker då INTE bry mig.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards