Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Carina - 11 januari 2017 18:45

Ett år äldre och lite klokare.Jag har inga som helst problem med att åldras,tycker det är rätt charmigt.

Eller charmigt var kanske inte det rätta ordet,för det är inte är så charmigt att se sin kropp åldras.Men försöker ändå att tänka att det är åldersingar,så som på ett träd.Fast mina ringar är inte som på träden,mina ringar hänger över byxlinningen   


    

Döttrarna med sina pojkvänner och Minou kom på middag i går.Fick fina presenter och vacker sång.


  En mycket mysig födelsedag med min älskade familj.Tobias skulle också komma men det kom annat i mellan.


I dag var det dags för min tredje behandling med akupunktur,har ju inte blivit bättre,har nog blivit mer värk nu.

Axel,armbåge och handled gör ont. 17 nålar fick jag i min arm,det kopplades på ström, och hon brännde även på vissa nålar.Det är ingen skön behandling,tvärt om,det gör ont...

Började nu ikväll med mina tabletter som läkaren skrev ut,tänker att det kanske blir bra om jag får behandling och samtidigt äter dessa tabletter.

Du måste vila din arm nu sa hon till mig i dag,och ja jag ska försöka.Men helt stilla kan jag inte ha den.

Ska tillbaka om en vecka igen.


OJ vad det blåser ute,riktigt otäckt att köra när man känner hur vinden tar tag i bilen.Livrädd att den ska välta av stormen.

Det är väl enda gången man känner sig liten,det är när vädrets makter tar över.

Nu snöar det från sidan och blåser,är rädd att få träd över huset.Vi har ju fått två omkullblåsta träd sedan vi flyttade hit. På vägen mellan oss och Tungelsta låg träden som plockepinn över vägen.Hoppas vi klarar oss från träden.

Strömmen blinkar,så vi får väl se hur kvällen/natten blir ? Nu har vi i alla fall ved hemma,tack Anders.


  

I dag hämtade jag ut tavlan på mig och älgen som GT tog.Tycker bilden blev så bra att jag ville göra en tavla av den. Tusen tack GT för att du delar med dig av bilden.


Förälska dig i livet,lite varje dag.

Leta efter de saker som får dig må bra.


Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards