Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Carina - 15 februari 2017 20:30

Vad skönt det är nu när vi går mot ljusare tider.

Det är kalla mornar -5 grader i morse, +5 grader på eftermiddagen.Solen har visat sig på sin bästa sida.

Tog långpromenad både i går och idag,finns inget bättre än att vara ute.

  

Idag gick vi ner till Grindsjön.Solen kändes riktigt varm och skön.Satt på en bänk och blickade ut mot isen som sjöng. Det låter riktigt mäktigt tycker jag.




I nästan två månade har jag vetat om att Isabella är gravid.Men vi har hållit tyst om det,svårt då man vill skrika ut sin glädje att få bli mormor.

Att få barnbarn är stort, spännande och underbart. Vi får en ny liten människa att älska. Släkten förs vidare. Vi får se vårt eget barn i en helt ny roll.Ser verkligen fram emot att få bli mormor.

Idag beättade Isabella och Tim den stora nyheten,så då var det även fritt fram för mig.

  

Idag är jag - Carina,fru,mamma och farmor,men i augusti blir jag även mormor.


Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards