Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 mars 2017

Av Carina - 5 mars 2017 18:15

Ostkrokensdag hörde jag på radion att det var idag.Tänk att det finns dagar till allt.

Dagen i dag har varit lugn och relativt stillsam.Tog min PW runda med taxarna på förmiddagen och allt jag hade i huvudet var SUSHI.Har inte ätit sushi på jätte länge,så det blev en ensam lunch i Solbo i dag.

  

Mycket gott var det och jag njöt av varenda tugga.Det blev en sväng  hem Isabella och sedan till Tumba för att leta efter mammabyxor,men utan resultat.Ingen av dom tre stora klädbutikerna hade mammakläder.Dåligt tycker jag.


I fredags var jag och döttrarna ute på stan.Vi åt först Tapas på Barcelona,en favorit resturang.

Sedan gick vi till Hamburgebörs för att se Danny Saucedos show.Den var helg magisk,vilken kille,vilken värme,vilken utrsålning,vilken man WOW säger jag bara.Lyckos Molly som har en så fin kille.

  

Hade köpt varsin biljett till döttrarna i julklapp,för att jag själv så gärna ville gå.Och dom blev som tur var glada över sin julklapp. Valde bort att äta där,då jag tycker maten inte är värt sitt pris.Så det blev barbiljetter och det visade sig att man då fick stå längst bak mot en vägg.Fy så tråkigt,tänkte jag.MEN vi hade tur,en av vakterna kom fram till Isabella och frågade hur många vi var och om vi ville sitta på första bänkraden och vem tackar nej till det ? Inte vi.Som tre kvittrande tjejer följde vi vakten som visade oss våra plaster.Kvällen kunde inte bli bättre.Ibland kändes det som om Danny sjöng till oss,AMAZING!

Jag och även döttrarna kan gärna se denna show flera gånger,man fick liksom mersmak av Danny.


    

Valparna äter,sover,växer och mår bra.Riktigt fina är dom,precis som alla andra Rondodrevets hundar som föds här hemma.Jag har nu bestämt namn till valparna.Men bara en valp är klar vad han ska heta och det är ju natruligtvis Unik.Resten får sina namn varteftersom.


  

Det har nu gått fyra veckor sedan jag var och parade Rea.Jag tycker att hon börjar få en liten mage.Hoppas jag har rätt.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards