Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 mars 2017

Av Carina - 28 mars 2017 19:45

Sommar tider hej,hej!!!

Visst är det underbart med dessa ljusa kvällar,dagarna känns längre och nu börjar inspirationen till att vilja komma igång och röra på sig,sakta att smyga fram.

Det har blivit några PW rundor och idag var jag tillbaka till Curves och tränade,med förhoppning att min höger arm nu inte blir sämre.

Var ju så duktig från juni till november.Tre gånger i veckan var jag där,minst.Men när armen sa i från var det bara till att avstå ett tag.

Mitt mål nu är att från och med april komma i gång tre gånger i veckan igen,ska börja försiktigt.Kan ju inte hålla på och betala 449:- i månade och sedan inte träna.Har bundit mig i ett år och ska nu ge det en chans fram till sommaren.Dels vill jag ju röra på mig för att må bra,sedan börjar även kläderna att sitta lite väl tight nu...

Och jag vägrar att köpa en storlek större.


Gabriella och jag ska delta på Vår Ruset den 23 maj.Vet inte om jag kan springa,annar får det bli till att gå snabbt.

Men delta ska jag göra och det brukar alltid vara en så härlig stämning där.

Blev riktigt glad och förvånad när jag fick frågan från Gabriella,det har ju alltid varit jag som frågat döttrarna men alltid fått ett Nej.


Akupunkturen har jag lagt åt sidan ett tag,var där tio gånger och vissa dagar kändes det bättre med behandlingen,andra gånger hade jag ondare efter behandlingen än innan jag kom dit.



    

Valparna växer och mår bra.Det börjar bli allt fler på besök för att se på valparna.Men Mynta är en riktig fis fröken. Och hon passar på som värst när besökarna sitter inne hos valparna.Blir ju lite pinsamt och en fruktansvärd stank. Så jag får nog döpa om Mynta till Fis Lisa.


Åtta arbetsdagar kvar,sedan blir det påsklov.Ska bli skönt att få vara ledig,just nu är det full fart här hemma med valpar,och snart en ny kull till på gång.

Rea börjar bli riktigt tjock och jag är så nyfiken på resultatet.


  


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards