Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 april 2017

Av Carina - 14 april 2017 17:00

Långfredag,jag minns när jag var liten,tyckte att långfredagen var jätte tråkig och jätte lång.

Idag blir jag bara glad över långa dagar,så att man hinner med mycket.

Just nu är det fullt upp med valpar och övriga vuxna hundar.

I morse fick vi valpbesök från Gävle.Familjen ska ha en valp från U-kullen.

  

Mycket bus och pussande blev det,och hade dessa barn fått bestämma så skulle alla valpar få flytta med hem till dom.


Vi håller på att riva en gäststuga som stod på tomten när vi flyttade hit.Huset var inte i så bra skick och har fått bli ett förvaringshus.Men det är det inte längre.

    

Nu ska det upp en bod och ett nytt gästhus så småningom,vilket kommer bli jätte bra.Men allt tar sin tid.


Fick en så söt bild på Minou i går som påskkärring,som jag la ut på min Intagram.Blev kontaktad av en kille på Expressen som gärna vill ha med denna söta påskkärring i dagens tidning.

  

Jätte roligt att Minou kom med och naturligtvis har jag fått ett OK från mamma-Linda.


 

Som ni kan se på bilden växer v-kullen så det knakar.Rea har gott om mjölk och sköter om de små så bra.Jag är så glad och stolt över denna duktiga tik.Så lugn,harmonisk och helt fantastisk mamma.


Jag har fått frågan om vart jag köpt Isabellas tröjor i förra inlägger ?

    Spreadshirt heter sidan och den hittar ni här >>>


  

Ikväll kommer jag sitta bänkad i soffan för att se Finaste Familjen. Så här såg jag ut den dagen jag var statist under inspelningen av just detta program som kommer i kväll på TV4 kl 21:30

Det handlar säkert bara om ett ögonblick man kan se mig,om man nu hinner se mig.Men jag står brevid Davids flickvän så håll utkik.

  


Önskar er alla en fortsatt trevlig påsk.Utanför fönstre snöar det förfullt.Gräsmattan är vit och det är bara att konstatera att det är aprilväder.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards