Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 september 2017

Av Carina - 24 september 2017 19:15

Nu har vi laddat batteriet med barnbarns umgänge.Nästa helg drar jakten igång vilket betyder att det blir mindre med tid för barnbarn på helgerna.Svårt att räcka till åt alla,men jag gör så gott jag kan.

Ständigt dåligt samvete är mitt namn.Men det är väl så livet ser ut,om man har nära och kära omkring sig som man vill umgås med.

Hämtade Minou från dagis/förskolan i fredags.Vi åkte hem till Isabella och Collin.

 

Collin och Minou = lycka för mig. Minou är så stolt över sin kusin men tycker nog att han sover lite väl mycket.

 

Stolt mormor och farmor,det är vad jag är.Jag känner mig så glad och stolt över dessa guldklimpar.

  

Finaste Minou   


     

Minou sov kvar hos oss till idag söndag.



På lördagen fixade vi lite på tomten.plockade svamp i skogen och fick besök av Isabella,Tim,Collin,Gabriella och Nicklas på eftermiddagen för en gemensam filé middag.

   

Dom åt med god aptit och jag blir alltid lika glad när dom tycker om det jag lagar.

     

 

Tim och Collin

 

Kvällens bäst klädda blev Collin   Isabella och Tim är så noga med vad denna guldklimp har på sig.


    

Jag och rosa...Nu har jag ett par rosa vardagskängor och vet ni vad ? Eftersom jag köpte dessa rosa kängor så är jag även med och sponsrar Rosabanden.Vilket känns riktigt bra.


I torsdags var jag till sjukgymnasten och fick min fot tejpad,vilket kändes riktigt skönt.

  

I morgon ska jag tillbaka igen till sjukgymnasten för att prata ilägg till skorna och förhoppningsvis börja träna upp min rygg som troligvis orsakat värken i hälen. Tänk om jag ändå kunde få bli bra igen.Jag får leva på hoppet.



Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards