Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 oktober 2017

Av Carina - 5 oktober 2017 19:15

Då har vi snart en arbetsvecka bakom oss.Min förkylning är mycket bättre men blåsorna envisas att vara kvar i munnen.

Men dom borde väl försvinna snart kan jag tycka.Fördelen med blåsorna är att jag både pratar och äter mindre.

Så inget ont som inte har något gott med sig.


Tre gånger denna vecka har jag varit på rehabträning.Känner mig riktigt nöjd.Träffade min sjukgymnast i dag och fick foten tejpad igen.Vi ska träffas om två veckor och se om träningen givit något resultat.

På måndag ska jag få,jag menar förståss köpa, mina skoinlägg och prova på vattenmassage.

  

Man ligger tydligen i en vattensäng och får denna massage i 15 minuter.Ska bli spännande att testa.Återkommer efter måndag vad jag tyckte om denna massage.



  

Ny fixade naglar och visst smälter dom in bra i stammen på björken.Det var ju inte min tanke men ser det nu efter att jag fotat mina naglar.


Min man utsätter mig ständigt för nya matlagningsutmaningar,och det är väl roligt.

  

Veckans present från honom blev Crock Pot.Vi har pratat om att skaffa en sådan.Så himla smidigt när man är  ute och jagar en hel dag och kommer hem trött och orkeslös. Då har man laddat Crock Pot och får då komma hem till en färdiglagad middag.Kan ju knappast bli bättre.

Den ska testas i helgen.


Igår kväll åkte Kent och jag hem till Isabella och Collin (Tim jobbade).Vi åt kanelbullar och myste med Collin och Isabella.

  

Så söt och alldeles underbar är han lilla Collin.5 veckor gammal och växer som han ska enligt bvc kurvan.

Tim har en mormor-Yvonne,Collins gammelmormor.Jag har bara träffat henne en gång.Jag blev jätte förtjust i Yvonne direkt.Hon hälsar på Isabella och Collin en gång i veckan.Så mysigt att få ha äldre människor omkring sig. Saknar min mormor väldigt mycket,men jag vet att hon har det bättre nu än vad hon hade sista tiden.Jag får väl låna Collins gammelmormor när jag känner att suget efter min mormor blir för stort.


  

I helgen ska jag hänga med dessa tre tjejer.


Kram

Carina







Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards