Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 juli 2018

Av Carina - 14 juli 2018 10:50

I flera år har jag velat åka till Dalhalla. Jag jag hört hur mäktigt det är att vara på denna plats.
Så på alla hjärtansdag fick Kent i present av mig att åka till Dalhalla och se GES med övernattning med mig som sällskap.

Best Western Hotell Lerdalshöjden låg vackert på höjden med utsikt över Siljan.

Vi kom frsm vid 14 tiden och passade på att sitta ute och njuta av den vackra utsikten i väntan på middagen.

Resturangen hade komponerat en tre rätters - Dalhalla menyn

Efterrätt var buffé, helt i min smak.

Mätta och belåtna satte vi oss ute i solen i väntan på anslutningsbussen som skulle köra oss till Dalhalla.

Bussresan tog ca 15 minuter och det var så mäktigt att vara på plats.

Eric Gadd var "förbandet". Han har i sommar spelat in Så mycket bättre, och i höst har han sin show på Börsen i Stockholm med start i september.

Vi hade riktigt bra platser. Satt på andra raden.

Glenmark,Eriksson och Strömstedt WOW vilket team. Sveriges äldsta pojkband kallar dom sig.
Det blev en fantastisk kväll med allsång och dans.

En kväll som bjöd på perfekt väder och underhållning. Dansade nog i hop mina tiotusen steg den kvällen.

Efter konserten väntade bussen på oss och körde tillbaka till hotellet.
Så smidigt och helt fantastiskt bra.

Jag är så nöjd över detta dygn i Dalhalla som gav mersmak. Det kommer garanterat bli fler reser dit.
Och ett STORT TACK till Gabriella och Nicklas som passade hundar och hus åt oss.

Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards