Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 augusti 2019

Av Carina - 26 augusti 2019 21:15

Då har snart första dagen på min nya diet tagit slut.

  

Jag har alltid haft god aptit på morgonen.Brukar äta gröt eller yoghurt,ägg och fröknäcke samt kaffe.Fick i morse nöja mig med kaffe och vatten med citron och ingefära. Jag är förvånad över att det gått så bra.

Ulrika skriver - visst kommer du att känna hunger men har du några kilon extra på kroppen så har du energi som kroppen tvingas att använda, så du kan känna dig lugn.Det är inte farligt att känna hunger och du får äta mer nästa dag! 

Lunchen bestod av tomatsallad och middag en tomatsoppa med fetaost.Sammanlagt 500 kcal idag.

  

Man bör dricka minst 2 l vatten/dag.

Och får dricka kaffe/te utan mjölk obegränsat.Dieten är en blandning av LCHF,5:2,16:8 samt fastedag.


Vi har haft föräldrarmöte på jobbet ikväll så någon promenad på minst 45 minuter hann jag inte med.


Dag 1 av 42 är nu avklarad.Ska bli så spännande att se vad det blir för resultat.


Läkarbesöket i morse gick bra.Husläkaren tycker att jag kämpat på länge nu med min rygg,att ryggen har blivit sämre kunde han se med egna ögon.Så nu är en remiss iväg skickad.



Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards