Carina´s Blogg

Alla inlägg den 27 augusti 2019

Av Carina - 27 augusti 2019 20:15

Att arbetet tar för mycket tid av en fritid är jag nummer 1 att skriva under på.Tycker inte att jag hinner med något på min fritid längre.

Hade ett privat möte inbokat ikväll, fick meddelande i morse att det blev inställt.Ingen blev gladare än jag.Med detta underbara sommarväder vill man ju bara vara ute och gå.

Mår så fantastiskt bra av mina PW rundor.90 minuter hann jag med ikväll.

      

Frukosten i dag bestod av omelett,med skinka och ost,vatten och kaffe.Omeletten höll på att vända påvägen ner.

Jag har svårt för denna frukost.Tacka vet jag yoghurt och grötfrukost.

  

Lunchen blev tomatsoppan från igår och middagen en filegryta med paprika,oliver,rödlök och vitlök.

Så i kväll somnar jag men en icke kurrande mage.

Hur mår jag då ? Jo tack bra,känner mig inte tröttare,lite yrare,men stark.Är så grymt motiverad och tror det stärker mig i viljan av att klara av dieten.Vill man så kan man   


  

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards