Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 september 2019

Av Carina - 16 september 2019 20:45

Då har tre veckar av sex  gått.Som jag skrivit tidigare så är detta ingen belastning eller jobbigt.Det handlar om panering och god vilja.

  

Ser det inte som en bantning,ser det som en god och hälsosam kost.Det kan knorras lite av mannen att vi inte äter exakt likadan mat.Jag erbjuder mig att laga exakt den samma till honom,men det vill han inte.Idag tex var det korvgryta med färsk bladspenat,han fick pasta till.Jag lagar maten och är inte det minsta besvärad av att laga något annat förutom det som står i mitt matprogram.


Hur går det då med viktnedgången? Sedan den 19 augusti har jag gått ner 6 kg.Jag har 2,2 kg kvar till mitt mål.

Jag känner på kläderna att viktminskningen givit resultat,tror inte omgivningen ser något,för ingen har sagt något förutom yngsta dottern,hon tyckte att benen och rumpan blivit lite mindre.

En viktigt sak att tillägga,jag gör detta för min egen skull,ser ingen att jag gått ner i vikt så gör det inget.

Det viktigaste för mig är hur jag känner och upplever mig själv.

Dåligt med träning förra veckan och så kan det bli när inte tiden räcker till.

Har ikväll varit på Yoga flow,andra gången på detta pass.Bra för balansen och skönt att få sträcka ut.Jag tror jag var den äldsta på dagens pass ikväll.


Nu har hösten kommit på riktigt,dags att plocka in allt på altanen och slänga alla blommor.Två lediga helger kvar,sedan börjar jakten varje helg.

Här hemma tänder jag ljus varje kväll.Så mysigt med levande ljus.

  


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards