Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 september 2019

Av Carina - 25 september 2019 20:30

  

Då har tre dagar av vecka fem gått.Jag vägde mig i måndags och under dessa fyra veckor som gått, var förra veckan den vecka jag gått ner minst,fastän jag tränat mer den veckan.Det blev bara 0,5 kg men jag är glad för det lilla.

Har i alla fall inte gått upp eller stått stilla.


I går den 24 september letade jag upp en bild på mig i mobilen och beslöt mig för att sätta på mig samma klänning jag hade den dagen och försökte fota mig i samma vinkel.

  

En månad i mellan bilderna och - 6.6 kg   Känner mig riktigt nöjd och väldigt stolt.Har nu 1,7 kg till mitt mål.


Denna vecka blir det ingen träning för mig,förkylningn är bättre,men långt i från bra och idag har jag hostat massor.

Jag ligger lågt med träningen denna vecka och vilar mig i form.


I måndags morse var första morgonen denna höst som jag fick ta på mig pannlampa då jag rastar hundarna på morgonen.Man märker för varje dag att mörkret kommer smygande tidigare och tidigare.


Men bäst av allt på hösten är ändå alla vackra färger som naturen bjuder oss på.

  


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards