Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 oktober 2019

Av Carina - 13 oktober 2019 19:15

Då har det gått en vecka utan Ulrikas kickstart.Tycker det gått bra,jag kör fortfarande enligt LCHF och tre dagar med 16:8 =Jag fastar från kl 19:00 kvällen innan till kl 11:00 dagen efter,vilket betyder att jag då hoppar över frukosten.

Är otroligt pigg dessa dagar.

Jag hade inte gått ner så mycket i måndags (från 61,2 kg till 61 kg) men jag känner på mina kläder att dom blivit större.

Så detta med vågen ska man inte hänga upp sig så mycket på.

Jag mår fantastiskt bra nu.Ulrikas kickstart har verkligen givit mig en riktig KICKSTART och jag är fortfarande väldigt taggad av att fortsätta äta enligt LCHF.


Körde dubbla pass även i onsdags, Zumba och styrka,så roligt och ger mig mersmak till att vilja träna mer.Men tiden sätter stop och jag vill inte stressa för att hinna träna.Träningen ska vara rolig att åka till och det ska kännas att jag har tid till det.


Har varit ute mycket i helgen,jakt stod på programmet så det har blivit en massa steg,frisk luft, samt njutit av denna vackra höst med dessa underbara färger.

  

Jag fortsätter att tipsa om denna fantastiska Podd för oss runt 45 år och uppåt - Klimakteriepodden.Så bra tips och en massa bra information till oss kvinnor.Saker som man funderar på och som man tror bara drabbar en själv.

Lyssna på denna podd.

Viktigt att få må bra och att ta hand om sig själv på bästa sätt,det är du värd.


Hoppas på en fin och bra vecka,var rädd om dig.

Kram Carina

 



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards