Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 november 2019

Av Carina - 3 november 2019 20:00

Då har höstlovet tagit slut och vi har nu kommit in i november månad,en månad som oftast förknippas med mörker och väldigt tråkig.Ska vi ändra på det ?

Vi gör den till en mer lättsam månad, tänder en massa ljus,bara glada positiva tankar och en massa energi.

Veckan som gått har varit bra,jag har dock syndat en del.Men man måste ju få leva lite också.

Minou var här från måndag till onsdag morgon.Vi passade på att gratta henne i förskott på 6 års dagen och köpte en budapest tårta.Åh så gott det var,mums.

 

I torsdags åkte jag med Gabriella och Isabella till Göteborg.Då blev det några glas vin och lite bubbel samt en räksmörgås på rågbröd.Första brödet jag ätit sedan jag började med LCHF.Men jag var så sugen på en räksmörgås.

Lyckades även trycka i mig lite godis och chips också,jag kan verkligen unna mig lite väl mycket i bland...  

 


Förutom att jag syndat så har jag även tränat lite mer än vanligt.Hade min PT i måndags och körde dubbla pass på onsdagen zumba och styrka.Jag hade även lovat Gabriella att  ta med mig träningskläder så att vi kunde träna på hotellet.Klockan 06:30 på fredag morgon väckte Gabriella mig och undrade om jag sov?

SOV!!!Jag har varit vaken hela natten,så obekväm säng och alla dessa spårvagnar som gick utanför hotellet.

Jag var inte det minsta sugen på att träna men pallrade mig motvilligt upp och gick till gymmet.

 

Efteråt var det riktigt skönt.Tog en dusch och frukost innan vi packade i hop och gav oss ut på stan innan tåget tog oss tillbaka till Stockholm.

Vad gjorde vi i Göteborg förutom att jag åt onyttigt och tränade?

Jo vi var på Danny Saucedo ”The Run(A)way Show” som hade premiär när vi var där.Riktigt bra och fantastiska dansare.Publiken rycktes med och stod upp och dansade.

 

I morgon ska jag börja min nya diet - Kickstar Basic.

   

Jag är inte lika motiverad denna gång,men ska verkligen göra allt för att klara av det.Vill man så kan man och jag måste få med viljan denna gång.Har ju inte riktigt nått mitt mål så det är tanken att jag ska lyckas med det denna gång.


Har i kväll förberett morgondagens lunch - Tomatsoppa med pestomarinerad mozzarella.

 

 

Så positivt tänkande nu så går det,kämpa Carina   

 

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards