Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 januari 2020

Av Carina - 1 januari 2020 12:45

 

Så här har jag sammanställt mina 9 bilder från år 2019.Jag är så oerhört glad och tacksam över att vi fått tilfällen att samla hela familjen.Våra barn, deras barn, mina barnbarn och barnens respektive.Jag hade aldrig trott att detta skulle vara möjligt pga vissa omständigheter som nu ser ut att vara ett mardrömsminne som alltid kommer finnas kvar och skava i min hjärna och hjärta.

Så skönt när saker och ting får en ljus vändning och blir till något mycket bättre.Är oerhört tacksam för ett bra år 2019.

Kom i gång med min träning 19 augusti och förutom minus 9 kg så har min rygg blivit så mycket bättre.


Sista träningen med min PT-Josefine så säger hon att jag ska stå på händer.Det är bra träning för axlar och armar.

Men jag har ju inte stått på händerna sedan tidiga tonåren, så det går nog inte svarade jag. 

Men Josefine sa att det ska gå och visst klarade jag av det.Så skönt att ha någon som tror på en och sätter press.

 

   

Det är exakt 4 månader mellan dessa bilder och det är så roligt att det syns att träningen givit resultat.Tyvärr har jag slarvat mycket dom senaste veckorna med sötsaker och fikabröd.Men nu från och med i dag har jag åter igentagit tag i detta och ska enbart välja speciella tillfällen då jag tillåter mig själv att synda i det onyttiga.


Nytt år och nya planer.

Ska fortsätta träna som tidigare.Från och med februari och fyra månader framåt ingår jag i en grupp på Medfit där jag ska få hjälp med mer specifik träning.Vill bli mer uthållig och forma kroppen,inget muskelberg utan stark. Återkommer om det då jag vet mer.

Har en dröm om att komma i väg på en träningsresa under detta år, det skulle vara så roligt.


Kör nu igång med LCHF igen och nästa vecka börjar jag även med 16:8 igen, mår så bra av det och jag gör det för mitt välmående.




God fortsättning på det nya året.

Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards