Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Carina - 23 juni 2010 20:49

Ja där har jag varit i dag.Vilket är här hemma.Har legat i solen hela dagen förutom då jag gick inför att laga lasange till  middag(den blev underbart god).

Som varmast hade jag +36 grader i solen, helt underbart skönt.

Det går åt mycket vatten dessa varma dagar.


Eva och jag möttes vid Ågesta för att springa 6 km.I dag var vi mycket duktiga måste jag säga.Lite prat och MYCKET spring.Jösses vad jobbigt det var,men skönt då det äntligen var över.Ska springa på fredag igen,men på morgonen.


Fick i dag ett brev från Itrim där det bland annat stod - Vi har ju pratat vid ett flertal gånger om din vikt och att det inte är bra eller önskvärt att du går ner mer i vikt.Eftersom du har gått ner ytterliggare i vikt den senaste månaden måste jag informera dig om att kunder som går ner till en vikt under BMI 18,5 eller har ett lägre fett % än 20% kan inte längre vara med i vårt viktminskningsprogram.

Jag vill även ha ett extra samtal med dig.

Om man vill fortsätta som motionskund krävs ett läkarintyg.(tur att jag springer i skogen där finns ingen som kan kolla mig om jag har läkar intyg    )


Jag bad dig om att komma in och väga dig varannan vecka.Det är bättre om du kommer in en gång per månad i stället.Nästa gång då du ska vägas är vecka 28.Hemma räcker det om du väger dig varannanvecka,på fredagar.

Mer vägning än så behövs inte och du kan fokusera på din hälsa och må bra och inte så mycket på vikten.

Om du vill kan jag lägga ett målsnöre kring din midja.Det är ett snöre som sitter runt midjan och då behöver man inte väga sig alls utan man känner istället när snöret blir för trångt eller stort.(Nej tack inget snöre runt min midja)


När du kommer in och väger dig så är jag här och då kan vi pratas vid mer. Om du har frågor är det bara att ringa eller komma förbi.

Du är en toppentjej och underbar på alla sätt och vis.

Med en hälsosam vikt kommer du att fortsätta vara frisk och må bra.

Många soliga och glada hälsningar

Itrim Haninge

Madeleine


Ja det är ju rart att dom tänker på mig men jag är inte det minsta orolig över min vikt.Mår som en prinsessa   

Bantar inte längre,utan undviker sådant som är onyttigt.



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards