Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Carina - 9 augusti 2012 22:15

Att köra bil i Stockholm är inte min grej.Är glad så länge allt stämmer överens med min TomTom.Det händer ju att vägar blir enkelriktade eller ett och annat vägarbete.I dag gick det klockrent förutom att jag höll på att få två cyklister in i bilen då jag skulle göra en högersväng.Förstår inte att dom törs cykla inne i stan då vi lantisar kommer med bil och har noll koll på alla cykelvägar som korsar bilvägar överallt.

Sabbatsberg,läkarbesök ,för att träffa doktor Dick.Han som opererade min fot.Problemet i min fot är slamsäcksinflammation i mellan tårna.Som blivit då jag belastat foten på sniskan efter operationen i höstas.

Fick ju inte gå på stortån eftersom den var avsågad och ditsatt igen med ett stift.Har fått tabletter mot inflammation i vintras men det blev inte bättre.Så nu blev det en kortisonspruta i foten och jag bör inte gå min stavgång något mer denna vecka   

Jaja huvudsaken är väl att foten blir bra ändå.


Uträttade ett ärende hos polisen på Kungsholmen innan det var dags att styra bilen mot Haninge för att fixa naglarna.

Därefter blev det lunch stop i Västerhaninge-Sushi   

Men fy så kallt det varit i dag.Hade kjol och längtade nästan efter långkalsongerna som jag har då jag jagar,burr.


Var ner till skjutbanan i dag för att prova på Björnpasset.Klarar jag det blir jag ju väldans glad,men misslyckas jag får jag se det som en övning.Och kan ni tänka er att jag fixade det även i år på första försöket


 

Kram

Carina

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards