Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Carina - 18 mars 2014 20:15

Tisdag som snart börjar lida mot sitt slut och jag har varit hemma i drygt en timme.

Mina tisdagar ser rätt lika ut.

Klockan ringer vid 5,börjar jobba kl 7:00 och slutar kl 16:30.Åker till Huddinge för att dansa Zumba 17:00-18:00

Där efter direkt till Haninge för att hämta Gabriella som slutar kl 18:30 och sedan hem.

Långa tisdagar,och det bästa med tisdagar är zumban.


  

Middagen i kväll blev en ugnstekt fisk som får mycket smak tack vare en marinad kryddad med vitlök, saffran och cayennepeppar. Serveras med kokt potatis och en härlig röra av bönor, gräslök, smetana och citron. En fenomenal middag! Receptet hittar du här >>>


I morgon har vi studiedag.Tycker vi har det rätt ofta på vår skola.

Denna gång kommer vi att "slippa" vara på skolan,vi kommer att tillbringa dagen på Sundby Gård.

Barndomsminnen för mig.Där har jag tillbringat många dagar i stallet.Älskade att vara där och sköta om hästarna samt rida.Där kände jag mig trygg och omtyckt till skilnad från skolan.

Dit flydde jag,från de elaka människorna som mobbade mig.


De starkaste människorna är inte alltid de människor som vinner,

utan de människor som inte ger upp när de upplever att de förlorar.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards