Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 juli 2018

Av Carina - 21 juli 2018 18:15

  


Jag kämpar på med mina PW rundor,nu utan hundar den senaste veckan pågrund av värmen.Har utökat rundan till 100 minuter och fortsätter att lyssna på "Sommarvärdar i P1" idag blev det-  Stefan,pappa till Ebba.

Så rörande och så gripande.

I dag var det inte bara svett utan även en massa tårar under pw-rundan.Så fruktansvärt hemskt att förlora sitt älskade barn.Stefan förlorade sin dotter Ebba i terrordåtet april 2017,det som var på Drottninggatan utanför Åhlens.

Stefan verkar ha varit en fantastisk pappa och deras relation verkade så fin   Styrke kramar i massor till honom.




Den här veckan blev inte alls som planerad.

Vi skulle hämta Minou förra söndagen med fick några timmar innan veta att så blir det inte.Mamman hade ändrat sina planer för Minou och vi fick helt enkelt inte ha henne som var planerat sedan en månad tillbaka.

Väldigt snopet och jag blev minst sagt förvånad då vi hade planerat in en massa skoj denna vecka. Kolmården,kusin besök,baka tårta till pappa som fyllde år, besöka kakslottet/Taxinge slott och gå på barnteater utomhus.

Det blev inte så...


I torsdags hälsade jag på Collin (Isabella & Tim) han var så rar då jag kom.Jag satte mig på golvet och han kom fram reste sig upp mot mig och la huvudet så kärvänligt i mot mitt bröst.Jag lovar er att mormors hjärta smälte.Gud så rart,älskade lilla Collin.

Vi gick till en lekpark och gungade,svårt att vara ute länge i denna värme.

Nu åker Collin med familj till Gotland i morgon och kommer hem i Augusti.Vi vinkade hejdå och sa - vi ses i augusti. Men det ville inte Collin.Han blev lite ledsen så Isabella fick komma ut till mig i bilen igen och säga hejdå.


Anders kom över på kvällen och vi åt rökta äkor till middag,drack alkoholfitt öl och bubbel.Senare på kvällen åkte vi ut till skogen för att spana efter lämpligt vilt.Men kom hem tomhänta.


Fångade råbock och räv med kameran.Alltid lika roligt att ha kameran med sig.


Kent och jag besökte Kakslottet/Taxinge slott i fredags.Inte så lämpligt att fika där när man vill gå ner i vikt.

MEN GUD SÅ GOTT. Tur man inte åker dit så ofta.


På biltema köpte vi denna sandlåda och fyllde den med vatten.Nora gillar att bada,men hade svårt att komma över kanten,så jag fick lyfta i henne.

Man kan gräva ner den,men jag väljer att inte göra det i hundgården.




Var rädd om varandra man vet aldrig när man ses för sista gången

Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards