Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Carina - 25 mars 2010 18:08

I dag hade jag förmånen att vikariera i en annan klass på gymnasiesärskolan. Där hade en tjej kärleks trubbel.I går gjorde hon slut med sin pojkvän (dom går i samma klass)han blev sur för att hon hann göra slut före honom.Direkt efteråt blev hon tillsammans med en annan kille i klassen.Jätte glad var dom bpda turtur duvorna    Men i dag var det lite jobbigare för hon saknade sin gamla pojvän och sa att jag kan ju ha honom också i bland,i morgon kanske.

Ja kärleken är inte lätt att handskas med det ska gudarna veta.


Jag har inget kärleks trubbel men semester trubbel.

Vill så gärna åka till Thailand den 25/12 men resorna börjar ta slut och priserna är höga.Har alltid haft en dröm om att åka dit så någon gång i mitt liv måste jag bara resa dit för att stilla min nyfikenhet.

Frågan är nu om jag hinner få i hop pengar för att resa med döttrarna i december 2010 ? Resorna börjar gå åt och jag känner mig stressad över detta.Hade tänkt boka i juli månad men det är inte att tänka på.Det är nog bara att tänka om och försöka komma i väg december 2011


Snart är det påsklov.Jobbar fram till torsdag 1/4 då jag slutar kl 13:00 sedan är jag ledig fram till den 12/4 ska bli så skönt  får väl passa på att ta en sväng till Blåkulla då   


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards