Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Bortbytes OMG

Av Carina - 16 maj 2011 21:30

Mitt huvud bortbytes omgående.Vilken fruktansvärd migrän jag haft i dag   

Får skylla på min mormor och mamma som delat med sig av sina hemska gener till mig.Det värsta är att även jag fört detta vidare till Gabriella,förlåt mitt hjärta.


Jag har fått en galning efter mig   Pratade med en man på kryssningen,han bor i Stortorp/Trångsund.Nämde att jag jobbar på Östra gymnasiet då han hade en son som gått där.

Nu har han gått in på skolans hemsidan och letat rätt på mitt mobilnummer och ringde mig i dag.

Jag sa till honom på kryssningen att där är min man, jag är gift och så pekade jag på Kent.Men han ger inte upp.Nu vill han träffa mig på fredag.Men jag sa att jag är gift och inte intresserad.Då skickade han ett mms med texten SAKNAR DIG !

Sen pratade han in ett meddelande på svararen-Hej snygging jaha du svarar inte,provar senare,puss puss.

Vilken läskig typ han är.Jag skickade då ett sms.

Eftersom att jag är gift och inte är intresserad bör du söka upp en annan kvinna då fick jag till svar att det tänker han inte göra min skönhet.

Ska nu spara sms+mms och fortsätter han så går jag till polisn.

Tänk om galningen står utanför mitt jobb i morgon?

Jag som lärt mina barn att inte prata med främmande män.

Så åker jag dit själv   så jävla korkat av mig.


Kram

Carina



 
 
Annci

Annci

23 maj 2011 14:05

Men fy, vilken otäck karl. Kanske Kent får ringa upp honom. Då kanske han slutar?!

Bra att du sparar allt om du behöver gå vidare. Blä...

Var rädd om dig! Stor kram!

http://www.hultstrom.nu

Carina

23 maj 2011 20:07

Ja skumma män finn det gott om.Tror nog han har förstått vad jag menar.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards