Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Carina - 6 augusti 2012 20:45

Jag missade några saker i mitt förra inlägg om MÅSTEN.Skjuta in bössan,träna på hagel och kulskytte för snart är det bockpremiär och då har Jimpa lovat mig att få komma med honom ut i skogen.


Tänk att det blev så pass varmt i dag.Solade en stund på altanen.Gäller ju att passa på när solen vill skina.

Har kört Gabriella till och från tåget i omgångar i dag.Lämnade henne i morse vid halv nio i Tumba som blondin och hämtade henne i Hemfosa vid 16 som brunett.Blev jätte fin min lilla flicka.Eller lilla och lilla hon är faktiskt längre än mig.Lämnade henne nu vid 20 tiden vid Hemfosa pendeltåg.I morgon kommer hon hem igen.Vilket även Tobias säger att han gör.MEN det tror jag inte på förrän jag ser det med egna ögon.


 

Tillbringar mycket av mina dagar till att fota,tycker det är så kul.Denna fjäril mötte jag på grusvägen då jag hämtade posten.Tyckte att den var riktigt fin.


 

Lagade lasange till middag i dag,riktigt gott.


Det har blivit som en drog,jag kan inte riktigt slita mig.Och nu drömmer till och med Richard om mig.Isabella kom in till Richard då han säger till henne i sömnen att jag är ute i skogen och plockar jätte mycket bär.Stackars Richard, men det är ju dessvärre sant.Kan inte slita mig från skogen.

Efter middagen tog jag på mig stövlarna och plockade en liter skogshallon.Det duggregnade och sedan ökade regnet sakta.Men jag gick inte hem förrän byttan var full,envis som en tax är jag   

Lagom blöt stegade jag in hemma och plockade fram ett nytt recept jag såg i veckan på smulpaj med coccos

SKIIIT gott var det.

 

Det värsta är ju att jag ökat i vikt.Samma sak varje sommar   

Men jag går nog bort det så fort jag börjar jobba igen. Det rör sig ju inte om så många kg.


Kram

Carina



Av Carina - 6 augusti 2012 11:42

För att kunna gå tillbaka till verkligheten nästa vecka så är det en del måsten som ska göras denna vecka
Träna spår med Nora
Städa och tvätta bilen
Städa inom hus
Frissan
Naglara och bättra på solbrännan
Jag hoppas verkligen att jag fixar alla mina måsten denna vecka
Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards