Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Carina - 13 maj 2013 19:30

Lämnade in bilen i morse och tog sedan en promenad till jobbet på 45 minuter.Tre bussar körde förbi mig men jag valde att fortsätta min promenad.Skön start på dagen. Foten börjar bli bättre,men är långt i från bra.

Dagen i dag har varit arbete inför höstens-terminstart/ planering.Eleverna har haft studiedag.

Räknade med att få min bil tillbaka i dag men icke sa nicke,den är kvar i några dagar till,så jag fick ringa efter skjuts hem.

Nedräkningen fortsätter, det är 24 arbetsdagar kvar.Längtar som ni säkert förstått väldigt mycket efter sommarlovet.


Denna vecka ska jag försöka att tänka på vad jag äter och röra på mig lite mera.För att förhoppningsvis kunna gå ner några kg som jag lagt på mig.Även om dom inte syns så mycket så känns dom.Och känns det inte bra,så mår inte jag 100% bra,vilket jag naturligtvis vill göra.Så kämpa på nu Carina,detta fixar du   

Åh vilken god middag jag gjorde i dag   

 

Hjortytterlår med basilikamarinad och olivpotatissallad,mums så gott det var.Ska testa att göra det på älg nästa gång.


Att vara medmänniska är att acceptera andra människors val.Även om de inte väljer det man själv tycker är bäst.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards