Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Carina - 14 augusti 2014 21:45

Åh vad jag tycker om att laga mat,det är så roligt att testa nya recept.

  

Frasiga och mumsiga filodegsrullar fyllda med saftig färsröra, åh så gott! Den enastående färsröran innehåller smakrika ingredienser som fetaost, persilja, kalvfärs och pressad vitlök. Servera de läckra filodegsrullarna med nykokt ris, svalkande tzatziki och fräsch sallad blev vår middag.Receptet hittar du här >>>

  


Efter middagen blev det ett kvällsbesök på vårdcentralen i Huddinge med Gabriella som haft ont i sitt öra i några dagar.Det är säkert bara en finne sa jag,det går snart över.Men det gjorde inte det och i natt låg Gabriella sömnlös.

Öroninflammation hade flickebarnet och han sa det var tur du kom i tid.

Hmmm,läkare kommer jag ALDRIG att kunna bli.Ja jag känner mig usel som mamma och fick dåligt samvete.

På tisdag flyger hon till Grekland så det var ju bra att vi kom i väg till doktorn och perfekt att de har kvälls öppet.


När vi kom hem blev det en kortare promenad till Grindsjön.

    


 

Nora bara älskar att bada.


Om du inte gör något för att få det du vill ha så kommer du aldrig att få det.

Om du inte frågar så är svaret alltid nej.

Om du inte gör framsteg så står du alltid kvar på samma ställe. 


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards