Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Carina - 22 april 2010 20:52

Föreläsningen i går var mycket farfylld.Pelle är grym på scenen och bjuder verkligen på sig själv.Det var en blandning av skratt och sorg under kvällen då han berättade om sin uppväxt och kamp i livet.I dag mår han bra och kan hantera sin Tourett.Pelle har en hemsida man kan gå in på och även skicka mail med frågor så besvarar han dem www.pellesandstrak.com

Vi var drygt två hundra som såg föreläsningen i går och han fångade alla våra hjärtan med sin berättelse.


Fy vilket ruggigt väder de är ute.Det spelar ingen roll vad man tar på sig.Kylan går igenom alla kläder.Längtar efter värmen,solen,våren.KOM NU!!!!


Skulle träna i dag men jag bara orkade inte.Tränade i tisdags föreläsning i går. Var i väg till Ica maxi och handlade efter middagen och hundpromenad. Nej i kväll vill jag vara hemma.Fikade med döttrarna och färgade håret på Gabriella.

I morgon har vi fredag.Kort dag på jobbet.Ska till Itrim för att väga mig.Sen hem och ha fredagsmys.


   


  


Av Carina - 22 april 2010 20:32

Hur tänker man när man sätter sin relation på spel med en otrohetsaffär?

Ordet OTROHET får mig att känna hat,ilska, ledsamhet och en stor skopa besvikelse.

Jag skulle vilja ta radera bort detta ord-otrohet   


Man läser om det på löpsedlar,hör det dagligen på radion .

En kamrat vars man hade en affär för ca 2 år sedan.Jag lider så med henne, hon berättade för mig om sin situation i går.Hur ofta hon gråter och mår dåligt i sin relation.

Han sticker huvudet i sanden i stället för att ge kärlek,krama om henne och säga -jag älskar dig du är världens vackraste och bästa fru.


Frågan många ställer sig är -

kan man reparera ett förhållande efter en otrohets affär?

går det att lita på varandra igen?

kunna känna glädje tillsammans?

Är det värt att sattsa eller ska man ge upp sin relation för att må bra.

Att bli bedragen får en att känna sig ful och värdelös.

Att glömma är svårt ja rent ut sagt omöjligt.

Varje dag bli man påmind av detta svek,man vill glömma men det går inte. 

Varför gjorde du detta mot mig???


Är det en one stand night affär kanske man kan förlåta lättare än när affären pågår i flera månader?


  




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards