Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Carina - 12 april 2010 20:00

Blåsippan ute i backarna står,niger och säger att nu är det vår

  

Ännu ett vårtecken.Dom är så vackra dessa lila/blå blommor.

Såg dessa blommor på gårdagens promenad men hade ingen kamera med mig, vilket jag tog med i dag.

      

Sopbilarna börjar komma ut och sopa gångvägar och bilvägar.

Det finns inget som är så ljuvligt som att gå på en grusfri trotoar.


När våren kommer så närmar vi oss semestern.Räknade ut att jag har 46 arbetsdagar kvar sen är det semester i två månader.


I dag blev jag uppringd av Madelene på Itrim.Hon hade funderat en heldel efter mitt besök i fredags och vill nu att jag går upp 1-2 kg   

Jag som mår så bra och är så nöjd med min vikt.Eftersom jag nu inte kan komma på några gruppträffar och nästa möte vi bokat in är 19 maj så lovade jag att komma in och väga mig varannan vecka.


I dag blev det som sagt en långpromenad och i morgon blir det Friskis & Svettis.

Kent har nu pumpat min cykel och i morgon ska jag cykla till jobbet


  



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards