Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Carina - 4 april 2010 22:20

Tillräckligt med rynkor skrev jag  minst femtio gånger i går då jag jobbade som ringsekreterare i mops ringen på lilla Stockholm.Tänkte då för mig själv att man skulle vara mops.För dom är det ju tillåtet att vara rynkig   


Efter gårdagens utställning åkte jag och hämtade sonen som skulle med hem till oss för att äta middag och sova kvar.Vi grillade fläskfile och hade potatisgratäng och sallad till.Det var så gott med grillat kött.Sen blev det tv kväll.Det var så mysigt att ha sonen hemma igen dock bara för en natt   


I dag var det utställning för Jasný men domaren gillade inte henne så det blev inget CK så vi fick åka hem (dom andra fick 2:or så vi får väl vara nöjda ändå)

  

Tog en lång promenad i det vackra vädret på 1 timme och 45 minuter

    

För mig är Jasný världens vackraste Slovensky kopov


Efter middagen gick Isabella och jag till Trångsund fram och tillbaks i en rask takt så nu är jag uppe i 25901 steg i dag   


I kväll kommer Gabriella hem från Sundsvall   




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards