Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Carina - 14 januari 2010 21:50

Denna vecka har rusat i väg jag begriper ingenting.

I går var det gruppträff på Itrim.Vi hade fuskat hela bunten under julen,men det var ingen katastrof för det. Man måste ju få leva också.


Nu har även min bil varit på service och det tar väl ett år till nästa gång.

I morgon är det en kort arbets dag = 13:00 skönt.På måndag ska biträdande rektor vara med mig på lektionsbesök och iakta mig då jag jobbar med eleverna.Känns lite läskigt,men så är det.På tisdag är det sedan dags för bedömnings samtal.Sen får vi se om det blir något påslag på lönen?


I morgon får vi besök av en valp spekulant.Bra att dom kommer och hälsar på och träffar tiken innan det är dags för valpning.Han är eventuellt intresserad av fodervärds avtal.På tisdag är det drygt tre veckor kvar till valpningen,längtar.


På lördag jobbar jag som vanligt på "Jannes Djurfoder" söndag hade jag tänkt röja lite hemma och vips var den helgen slut.Undebart är kort. 

Hade tänkt gå på bioi helgen men det får nog bli på onsdag kväll i stället.


Trevlig helg



Av Carina - 14 januari 2010 11:49

Mitt favorit program på tv är "I en annan del av Köping"

Tobbe är helt klart min favorit






Jag har sedan tio år tillbaks arbetat på särskola.Det är det bästa jobb jag haft.

Ingen dag är den andra lik.Att få möjligheten att få arbeta med dessa ungdomar är helt fantastiskt.Tack för att ni finns


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards