Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Carina - 11 juli 2010 19:43

Nu har förkylningen kommit för att stanna  jag har inte tid eller lust att vara förkyld.Det har man väl å andra sidan aldrig lust med,åh så korkat av mig att skriva så.Men så är det i alla fall nu.

Har bara slappat och läst i dag,vattnat mina blommor och gräs samt promenerat med taxarna.


Läser just nu denna spännande tidning   

Vi åker ju till Turkiet om 24 dagar och då är det alltid lika trevligt när det ligger en påse i sin stol och väntar.Jag älskar perfym så det lär väl bli det som väntar på mig.Har nog tittat i denna tidning minst fyra gånger om dagen sedan den kom i fredags.




Nu vet jag vad jag ska spara till,det är så otroligt fint,men dyrt,så har jag tur kanske jag äger den till jul.En guldarmring är något jag länge velat köpa mig. Hoppades att jag skulle få det när jag fyllde 40 men sådan tur hade jag inte.

Så jag får helt enkelt köpa mig en själv.

  


I kväll blir det bio med Lotta - För kärleken

Känner att jag behöver se en kärleksfilm i dag och som tur var ville Lotta följa med.Himla bussig tjej tycker jag som vill umgås med snoriga mig

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards