Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Carina - 29 augusti 2011 16:16

Nu är curling mamman i farten igen   

Såg en jobb ansökan i förra veckan åt Isabella.Eftersom hon inte är hemma så fick jag skriva detta mail.Utan hennes vetskap.I dag fick jag/hon svar där det bland annat stod- Vi tycker att din ansökan är intressant och vill gärna träffa dig!

Åh vad jag blev glad   Men nu är ju hon på Rhodos och dom vill träffa henne denna vecka.Fick då skriva att jag/hon fortfarande var väldigt intresserad av tjänsten men är på Rhodos tom 17/9.Fick svar att hör av dig då du kommer hem så täffas vi då.

Har nu skickat sms till Isabella och även chattat med henne på fb.

Så nu är Isabella med på noterna.

Jag blir så glad att det blev svar att dom ville träffa henne.Det lär ju ha varit ett gäng som sökte.

Så alla ni där ute vill ni ha hjälp med att söka jobb så kontakta mig så kan jag skriva en ansökan åt er,haha.Nej då så kaxig ska jag inte vara.   

Men lite glad är jag


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards