Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Carina - 15 augusti 2011 21:45

I dag har vi haft en fortbildnings dag i "utmanande beteende " hos våra elever.

Mycket känner jag redan till,hade önskat att jag i och med denna dag skulle känna mig säker då jag nu ska arbeta med utmanande elever.

Men svaret blir NEJ.

Det är alltid trevligt med en fortbildningsdag då hela arbetslaget inom särgymnasiet träffas.Annars har vi inte så mycket gemensamt förutom att vi har möten och stöter i hop under dagen. 

Vi åt även en gemensam lunch.


  

Gabriella,min lilla Fia lotta blir 16 år i dag.Denna bild tog jag på hennes 2 års dag som vi firade i Portugal 15/8 1997.


I dag sjöng jag för henne innan jag åkte till jobbet-För det är ingen vanlig dag,nej det är Gabriellas födelsedag HURRA HURRA HURRA.Gav henne presenter som hon öppnade och sedan åkte jag i väg.När alla kom hem från sina jobb åkte vi in till Söder för att äta middag på Ming Garden.Gabriellas pojkvän var också med.

  Vi åt Kina mat och det var självklart jag som stod för detta kalas.


Åh vad han är snabb,en riktig piggelin,så vacker färg och jag är så stolt över honom, min nya fina bil.

Enda nackdelen är att min gamla hundbur-Robust inte passar så jag la i dag ut en annons på blocket.Hoppas någon är intresserad,den är i mycket gott skick.

Är någon intressead så hör gärna av er.

 

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards