Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Carina - 17 augusti 2011 22:00

En dag som denna önskar jag inte fler utav.


Vaknade med migrän.Tar en tablett och mitt migrän spray.

Då jag sitter och äter frukost ringer sonen på min mobil och ger mig dåliga nyheter.

Vill ta time out med precis allt...

Kan man få byta liv med någon för ett tag?


Då jag cyklade hem på lunchen hade inte min migrän släppt än,en dos migrän spray och en tablett till.Fan vilket dumt huvud jag har.  


Planen för kvällen var att springa I form loppet med Blogg Annci.

Men med migrän,en fot som gör ont och allt runt omkring mig, så kände jag att detta går bara inte   

Jag är inte den som vill "banga ur" men jag visste att Annci hade två kompisar till som skulle springa så jag kände mig inte så himla taskig som bangade.

Anna på jobbet sa i dag åt mig-Carina gör nu bara sådant du vill göra.Gör inte saker för att vara andra till lags.

Så efter ett samtal med henne och även Camilla så beslöt jag mig för att ställa in kvällens lopp.Tack tjejer för att ni stöttar mig.


Fick veta av min närmaste rektor att med anledning av begravningen på fredag så får jag inte ledigt med betalning.Jag får ta tjänste ledigt utan lön = betala för att gå på begravning. Hur kul känns det ?

Då jag kom hem ringde min mormor och berättade att hon inte kan åka till Österfärnebo på begravning,hon hade blivit dålig.Det var ju för hennes skull som jag skulle åka.Så nu blir det en arbetsdag med lön.


Jag får aldrig betalningspåminnelse.Är väldigt noga med att betala mina räkningar. Men i dag damp det ner en i brevlådan.Loggade genast in på min bank,den 27/7 betalade jag in,allt var som det ska.

Ringde genast och i fråga satte denna påminnelse? Vet ni vad jag har gjort? Jo jag har betalat in 2406:- till fel konto.   

Hur kul känns det ? Ringde omgående till detta företag och berättade min situation. Allt gick att lösa och jag ska få tillbaks mina pengar i nästa vecka.

Blir rädd för mig själv,känner inte igen mig.Är total förvirrad och det är fullständigt kaos med precis allt just nu.


På lördag ska Isabella åka till Rhodos och blir borta i 4 veckor.Jag skulle vilja köra henne till Skavsta för att få krama om henne innan hon kliver på planet,men jag har bokat in en hundutställning med Eva i Norrköping.Detta gjorde vi i juli månad innan Isabella bokat sin resa.

Fan att allt ska krocka jämt...

Skickade ett sms till Eva angående lördagens dilemma och fick till svar -ok gör det som känns bäst,kram.

Tack Eva för att du förstår mig.

Ska nu höra mig för med Isabella hur hon vill att jag ska göra,vill att det ska kännas bra för henne.


Har många som är intresserade av mina taxvalpar.Valparna räcker inte till åt alla och jag ställer mig frågan,ska jag behålla en tik eller inte?

Svårt att vara alla till lags.


Nu hoppas jag att det bara blir bra dagar framöver ett tag nu.Börjar bli less på motgångar och denna kaos i mitt liv.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards