Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Carina - 1 juni 2011 19:30

Dagen började med regn och slutade med solsken.Kan knappast få ett bättre slut.

Det är så härligt att få möjlighet att se alla dessa glada studenter.I bland önskar jag att jag fick springa ut i en vit klänning med studentmössan på sne och skrika - Jag har tagit studenten fy fan vad jag är bra   Jag har ju nästan gjort det (Jägarexamen)


       

Som vanligt så är serveras studentlunchen vid 10:15.Rostbiff och potatissallad.

Det var i år rätt lugna studenter på skolan.


       

Klockan 11 är det dags för musik och sång i gymnastikhallen,utdelning av Östra Gymnasiet The Golden Pig Awards och sist men inte minst betygen.


       

Vid 13 tiden samlas eleverna uppe på balkongen för att vinka till alla nära och kära som står nedanför och väntar.13:13 börjar utspringet!!!!!


Studenten-  Mathias, Anna ,Jag, Tomas,klasskompisen- Sebastian och före detta klasskompisen - Jasmin.I den andra klassen som jag brukar jobba i tog fem elever studenten.Det kommer att bli väldigt tomt efter dessa fina ungdomar.


 

Sen var det champange sprut,skrik och musik på flaken som åkte i väg in till den stora staden Stockholm.Lev väl och var rädda om er alla glada studenter.


 

Anna och jag fick en varsin fin blomma utav Mathias och hans familj.Alltid lika trevligt att bli uppskattad av föräldrar för sitt arbete.



Tänk vad tröttsamt det är att dag ut och dag in höra om kungen och hans besök på porrklubb.Det pratas om detta både på radio och tv.

Om han vill gå på porklubb så låt äckelgubben göra det.Ja för äckligt är vad det är.Jag kan förstå killar som inte har någon flickvän att dom går på porrklubb.

Men när en man som har ett förhållande gör det, då är det så förnedande mot den kvinnan han har ett förhållande med.Skulle min man gå på porrklubb måste det betyda att han inte uppskattar mig och måste få ut sina lustar någon annan stans.

Inte går vi kvinnor på manliga porrklubbar (om det nu finns det ? )

Jag tycker riktigt synd om drottning Silvia.Skaffa dig en annan man som värdesätter dig mer.


Nu när det börjar bli varma kvällar ute så är det så mysigt att kunna sitta ute.

På andra sidan planket hör jag någon snarka,låter som en redig karl.

Jag lutar mig tillbaks i min baden baden och får då höra "Hej Carina" Ja hej du Björne.Å så var hans beklagande över sin fru i gång.Dom skulle skiljas förra sommaren sa han men inte har dom gjort det.Nu i måndags fick han henne äntligen att skriva på skilsmässopapprena,men vad händer på tisdagen? Jo hon river sönder dem.Han ringer då en jurist och frågar hur han ska göra? Jag vill skiljas men inte min fru.Men det funkar visst med att enbart en skrev på hade den människan svarat.Nu är hans fru aprak, det var hon som snarkade,så ha skulle försöka få henne att skriv på nya papper i kväll   

Det känns väldigt skönt att hon nu fått en maskin att blåsa i då hon ska starta bilen,nu slipper man oroa sig för att möta henne i trafiken.

Ska bli riktigt skönt att få vara ledig i fem dagar.Jag hoppas nu att min förkylning lämnar min kropp efter denna ledighet.

För nu är jag nämligen anmäld till I FORM-Loppet den 17 augusti.Måste börja träna så jag kan hålla samma tempo som Annci   



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards