Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Carina - 29 juni 2011 19:30

  Oj vad trött jag var då klockan ringde vid sju.Och huvudvärk....

Är man frisk som ställer klockan på väckning då man är ledig???

Jag vill ju inte sova bort dagarna,vill ta till vara på varenda minut.

Men då det är helg har jag bestämt mig för att få sova,ja i alla fall till klockan åtta.


I dag blev det en ny trimmer inhandlad.Gräset var så långt att detta var ett måste. Sen var det hem och fixa till min lilla gräsmatta.Känner mig riktigt duktig som fixar detta utan att be en man om hjälp.Jag är av de typen "Kan själv" och det bukar gå riktigt bra   


Det ringde på min mobil,en Djuragentur som varit inne på min hemsida och blev förtjust i mina taxar och ville låna en i morgon för fotografering av Tax för Danske bank.Hemma har jag i dagsläge inga skönheter....

Diza ser ut som ett buksvin med sin stora mage,Hilda med häng tuttar och Ambra för ny trimmad.

Hunden skulle vara viltfärgad och bo i Stockholms området,ej för mörk och snygg.Efter lite fundering så kom jag ju på Lotuz i Knivsta och japp så blev det.

I morgon ska han fotas för Danske banks reklam på en advokat byrå mitt i stan.

Känner mig riktigt stolt att dom hör av sig till lilla mig   


 Underbar värme vi har,älskar det och vet ni vad? jo det är ännu varmare i Barcelona + 41 grader i dag.Lite väl i varmaste laget kanske.


Jag har varit ute i stort sett hela dagen och bara myst i solen med olika aktiviteter.Stående,på knä och ligande på rygg.

Haha nu tror ni att jag haft 5+1 men nej då,jag har stått och trimmat gräs,på knä för att  rensat ogräs och på rygg för att bättra på solbrännan.


Nu ska jag färga håret på Gabriella,sen kommer Olivia hit och vill ha Gary snack med mig   


Ha en bra kväll.

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards