Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Carina - 8 juni 2012 22:00

Jag är INTE nöjd med min dator sedan den varit inlämnad.Vet i sjutton vad dom gjort med den ??? Jag sitter och skriver, rätt som det är hoppar det jag skriver upp en rad mitt i en annan text. Får inte in bilder på min hemsida   datorn är seg som F-N  .Nej jag får nog åka tillbaks med den igen.


Så fort jag kom hem bytte jag om till bikini.La mig på solstolen i gräset och njöt av solen som värmde min kropp   Älskar denna gula fläck där uppe som visar sig på tok för sällan.


  Nu är allt förberett inför morgondagens bygge av altanen. Det blev Kents bror Pelle som kommer och hjälper till.Tobias skulle på studentfest i kväll,Danne (Kents andra bror) var upptagen, Richard skulle hjälpa sin pappa och fiska med kompisar.

Ja vi får vara glada att Pelle kunde komma.Så slipper jag slita som en man  


Nu snart,ja troligtvis i morgon är denna jordgubbe mogen att ätas upp av mig.Ja den är min,jag ska minsann premiär äta den första jordgubbe som jag skött om med kärlek.


Kärlek,ja kan man bli annat än kär då man ser dessa små varelser ???

   

 


Jag har även bakat i kväll.Jordgubbs cupcakes,mycket goda

   


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards