Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Carina - 12 juni 2012 22:08

NU äntligen har mitt sommarlov börjat.Ska bli så skönt med en lång välbehövlig ledighet.Börjar åter igen den 13 augusti.Vad kommer jag göra under alla dessa 8 1/2 veckor?

Träffa vänner,beöka ställen som jag aldrig varit på tidigare,samt mina smultronställen,sola,bada,äta och dricka gott samt röra lite extra på mig.Har en liten önskan om en resa över till Gotland också.Men vi får se hur det blir med den?

Man kan också säga att jag bara ska vara,ta dagen som den kommer.

Sista dagen på jobbet i dag var vår hemliga bussresa till ÖSTERMALMA SLOTT

Jag har ju varit där fler gånger tidigare. Bland annat på styckningskurs med mitt jaktlag.Julmarknad och årsmöte med hundklubbar.Kändes lite extrakul att jag trotts knepiga ledtrådar listade ut detta.

Vi fick en guidad visning av slottet innan lunch.Efter lunch blev det besök ute för att se de vilda djuren.

Hade turen att se några djur och även kunna fota dem.


     

Dagens middag blev i dag Salamipasta med sockerärter och mozzarella



           

Han är så stilig min bock som har sitt revir runt vårt hus.

Kram

Carina 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards