Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Carina - 1 februari 2012 20:15

Då har vi lämnat januari månad och gått in i en betydligt trevligare månad-februari.Månaden är kortare,den har två speciella dagar.Först alla hjärtans dag och sedan fettisdagen/semeldagen.Om Kent fick bestämma så skulle han se till att det var fettisdagen varje dag för mig.Varför? Jo han klagar på att jag blivit för smal.Det skramlar ju om dig,du är alldeles för mager,du ser ju sjuk ut...

Kärt barn ha många namn heter det ju.Jag tycker inte jag är för smal och det är för min skull jag vill vara smal,inte för någon annans skull.Så det så   


Det har varit en hel del srul med internet den senaste tiden.Vi har fortfarande INTE fått något internet.Så jag laddar min sticka till datorn och även den har strulat, say no more.Blir så less...


I måndags blev det en sväng till IKEA,ja vårt andra hem kan man nästa säga.Vi köpte ett skåp och ett bord till vårt mys rum där vi har öppna spisen.Bilder på det rummet kommer snart.Det saknas bara en tavla nu sedan är det komplett.


I går tisdag kom Tobias hem till oss,åt middag och fick även fem matlådor med sig hem.

Vi är rätt ofta barn/ungdomsfria nu sedan vi flyttade hit.

Gabriella sover hos sin pojkvän eller hos kompisar.Det bli högst två nätter i veckan som hon sover hemma.Vilket känns lite trist.Vi har ju fixat i hennes rum,exakt så som hon vill ha.Men det går ju inte att tvinga henne till att vara hemma. 

Isabella är hemma på torsdagar och i bland en natt under helgen.Hon är hos sin pojkvän och snart slår dom nog sina påsar i hop och bildar ett eget hem,vilket jag tycker ska bli roligt för dem båda.

Det är bara att inse att ens barn nu har blivit stora och kan stå på egna ben.


Satt och åt frukost framför en sprakande brasa i morse,det var så mysigt och det tog verkligen i mot att åka till jobbet.

Så ut i -13 grader.inte min årstid,nej jag avskyr att frysa och det spelar ingen roll vad jag klär på mig,fryser ändå.


Jag älskar hjärtan.Har en ring med hjärta,halsband och även örhängen.

Köper även prydnads saker med hjärtan.

 

I dag blev det ett hjärta man har värmeljus i till fönstret i hallen


och en ljusstake till bordet i mys rummet

  


Sen tycker jag väldigt mycket om blommor och kunde inte motstå denna fina kanna med blommor i

  


Ja vad vore livet utan blommor och hjärtan ?


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards