Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Carina - 22 januari 2013 19:30

Rädslan att ramla ner är oftast större än modet att klättra högre. Det svåra är inte att nå topp...utan att stanna kvar...

eller att inte falla på vägen dit...


Januari är nog den tråkigaste månaden på hela året.Det händer liksom ingenting.

Julen är överstökad.Det är fortfarande mörkt och väldigt kallt ute.Man orkar liksom inte ta sig för att göra något roligt.

Känner att jag behöver lite positivt i mitt liv just nu.

Har i alla fall börjat motionerat lite här hemma.I söndags körde jag ett träningspass på 45 minuter.I går cyklade jag i 30 minuter.I kväll blir det vila och jag hoppas jag tar tag i motionen i morgon igen.


När vardagen känns så där trist får man piffa till den med lite extra god mat.

I dag blev det kycklingfiléer med tillbehör som smarrig avokadokräm,krispig machesallad och rättika,tomat och silverlök.Med ugnstekt potatis i skivor.


 


Tänk på följande

Att KRAMAS är hälsosamt!

-hjälper kroppens immunförsvar

-botar depressioner

-minskar stress

-befrämjar sömn

-är stärkande

-är föryngrande

-har inga obehagliga biverkningar

-är inget mindre än en mirakeldrog

-och helt underbart med rätt person


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards