Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Carina - 17 januari 2013 20:45

Då kom denna dag, den 17 januari.Trodde aldrig jag skulle få leverera några valpar över huvudtaget då allt var som jobbigast här hemma.Men det blev i alla fall två pigga friska valpar kvar.

Och det bästa av allt,vi bor inte långt i från varandra.Norra Sorunda och Västerhaninge.

Det är två killar som jagar i samma jaktlag.Och dom jagar på marken bredvid mig och redan nu sa dom att jag skulle få komma med på jakt i höst.

Dom kommer att få det bra,det är vana tax människor sedan tidigare och det känns ju tryggt.


Quattro



 

Qrydda 


Valprummet är nu urstädat och alla hundar har noggrant kollat igenom vart de små tagit vägen,men nu insett att de där två benta människorna som kom tog nog med sig dem.

Det kommer som sagt att bli tomt,men inom snar framtidigt lite skönt också.

Har tänkt att jag ska börja röra lite mer på mig nu,då det börjar bli lite som sväller över här och där.

Nu kan jag börja ägna mig lite mer åt mig och min kropp.Det går fortare än vad man tror till bikini vädret   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards