Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Carina - 13 mars 2013 19:30

Inget bloggande på några dagar,men nu är jag här igen.Har jobbat och varit på två möten direkt efter jobbet och då jag kommit hem har jag duschat och lagt mig.

I kväll blir det till att mysa i soffan framför den öppna spisen,kommer nog att se sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar.Isabella har laddat ner den åt mig tur att hon tänker på mig   


Hur många kvinnor smygläser sina mäns mail och sms?  pratar dom om på radion just nu.

  Men oj så privat,vem gör något dyligt ???


Och då undrar jag Hur många MÄN smygläser sina kvinnors mail och sms ? Skulle vara mycket intressant att veta ?


Undrar om jag någonsin kommer att på en OK stämpel på min rumpa ? Ja så som dockan får i tomteverkstan på julafton får innan de hoppar ner i tomtesäcken.

Lämnade fem rör blod i förra veckan för provtagning och i går fick jag veta att mitt blodvärde blivit lågt och måste kollas upp.Så i morgon ska jag dit igen.Bra med en noggrann läkare.Men det är ju så fruktansvärt påfrestande att inte få må 100% bra.

Men,men jag ska inte klaga för det finns dom som mår betydligt sämre än mig.

Förhoppningsvis hittar dom felet och jag kan dansa vidare i livet och njuta så som jag vill   


 

Lasagne al fungi är lasagne på ett nytt och kreativt sätt.Rätten innehåller,förutom de vanliga ingredienserna, kastanjechampinjoner,paprikapesto och bladspenat och serveras tillsammans med sallad och solroskärnor.Gott och läckert. 


Har nu fått veta obduktionssvaret på valparna som dog för mig.De hade inflammation i tarmarna.Samt att de ej fått i gång funktionen på sina lungor.Känns skönt att ha fått ett svar så att jag kan gå vidare.

Det blir inga fler kullar detta år.Men där i mot planeras det inför 2014.Jag tar detta år som ett vilo år helt enkelt.


När molnen hopar sig kan det vara bra att komma i håg att bakom dem är himlen alltid blå


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards