Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Carina - 23 mars 2013 16:45

Gick upp innan åtta,rastade hundarna och åt sedan en stadig frukost med gröt,ägg,smörgås och kaffe.Och vet ni vad jag gjorde sedan ? Jo jag kröp ner i sängen igen,åh så skönt det var,kändes riktigt som lördags lyx   


I dag har man verkligen fått smak av våren.Satt mot husväggen och solade samt drack kaffe  

 

Årets första fjäril kom på besök


 

Det har även varit välbesökt av rådjuren i dag.Först stod dessa fem rådjur som sedan blev i väg motade av sex andra rådjur.Det verkar vara ett populärt matställe här i Ljunghem   


 

Päronkompott med krispig kanel är en söt och härlig dessert som kan avnjutas när som helst i veckan. Tillsammans med rostade havregryn och fluffig grädde blir detta en fest för smaklökarna!Detta gjorde jag i går kväll och jag kan varmt rekommendera er att göra den.


Har i dag vårat till det lite i sovrummet.Bytt lakan,tvättat fönster,bytt gardiner,mattor, kuddar och överkast.


Det blev en lång härlig promenad med hundarna och nu strax ska jag börja fixa mig inför kvällen träff   


Man kan känna sorg över livet.Eller också kan man känna hopp om framtiden.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards