Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Carina - 16 juni 2014 21:28

Fortfarande inget internet. Fick en ny kabel i dag men den hade jag kunnat vara utan.
Ringde igen och felanmälde och killen kunde inte förstå vad jag skulle med denna kabel till?
På torsdag kommer en kille hit och ser efter vad felet betor på. Hoppas han kan fixa till det.

Blev uppringd av kommunen på vägen hem från jobbet. Grannen hade åter igen ringt och klagat på hundarna.
Jag blev så arg att jag fick huvudvärk och sa till tjejen att det inte var henne jag var arg på utan grannen.
För två veckor sedan ringde han och i förra veckan var dom där, men då var hundarna tysta. Så vi kommer att komma ut igen. Ja ni är så välkomna.
Jag tycket ni ska ha ert kontor i hand hus en vecka så får ni höra hur " mycket" dom skäller.

Det blir inte bättre av att jag blir arg men när jag blir orättvist behandlad blir jag riktigt galen.
Tror jag ska låna hem en trummis i sommar som kan sitta och öva på altan från 8:00-18:00 varje dag.

Hade jag haft tillgång till öronproppar skulle jag fylla hans brevlåda.

Det blev en lite kortare PW runda på 5,29 km i kväll. Bättre det än ingen alls.

Tredje veckan av 5:2 dieten har nu påbörjats och jag känner mig stolt.

I morgon gör jag min sista arbetsdag innan ledigheten.

Dessa vackra blå blommor såg jag på kvällen PW runda.

Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards