Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Carina - 4 juni 2014 21:00

Då var det färdigjobbat för denna vecka.

Att endast behöva jobba tre dagar på en vecka känns ju grymt skönt.Skulle mycket väl kunna gå ner i tid,men tyvärr tillåter inte ekonomin det.

I dag körde jag min andra 2 dag av 5:2 dieten.Det var sommarbuffé som serverades i skolan med lax,sill och en massa annat gott.På eftermiddagen hade vi student fika för de tre elever som i morgon tar studenten hos oss.

Men jag kunde hålla mig både från buffé och fika,fast jag var bra sugen.

Resten av veckan kan jag nu äta normalt igen,vilket ska bli skönt och gott. Nästa vecka är det dags igen   


På eftermiddagen var det dags att gå till tandläkaren för att se över om jag hade några hål.Vilket jag tack och lov inte hade,ska bara gå till tandhygienist och ta bort lite tandsten.


Tog Tezz med mig på min PW runda på 5,82 km.Gabriella skällde på mig då jag kom tillbaka.

Mamma man får inte anstränga sig dessa dagar då du äter så lite,du får låta bli att ta din runda.

Ja,ja men det är ju så skönt att komma ut och det får mig att må så bra.Tror inte det är farligt att röra på sig.

Men jo då det hade hon minsann hört på tv.


I morgon har jag fullspäckat program fastän jag är ledig,dumt att förspilla sin lediga dag med att inte göra något alls.


Ofta är det nog så: att där glädjen nu är stor har den många gånger kostat bekymmer.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards