Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Carina - 21 mars 2016 20:45

Att vara vaken ett helt dygn var länge sedan,men i fredags fixade jag det galant.

Kände mig som värsta party drottningen,men det gör jag inte längre.Är så trött och sliten efter denna kryssning.

Men det var det värt,för gud så roligt det var.Att du Jimpa var så grym på dansgolvet,visste jag inte.

Oj så roligt jag hade och tack till alla andra som skakade rumpa med mig.Denna kryssning kommer jag att leva länge på.

Hoppas att jag känner mig något piggare i morgon,går som i en sömn bubbla,vill att bubblan ska spricka så jag vaknar till liv igen.Svårt att sova i kapp förlorad sömn,men snart är jag förhoppningsvis på banan igen.


Idag har jag Rockat sockorna - Allas lika värde.

 

Idén är enkel: Sätt på dig omaka strumpor och dela bilder på det i sociala medier.

Nathea Anemyr, 11, vill genom manifestationen "Rocka sockorna", som sker i dag måndag, att människors olikheter uppmärksammas – och hyllas.

– Om man sätter på sig olika strumpor så visar man att olika är bra. Sen tycker jag också att man kan försöka med att sluta använda vissa ord på ett fult sätt, som till exempel cp och mongo som jag hör folk säga.

"Rocka sockorna" sammanfaller med World Down syndrome day. För Nathea har den en extra stor betydelse.

Läs mer här >>>

Tycker det är viktigt att alla ska få finnas till och känna sig lika mycket värd.Varje människa är unik och vi ska vara glada att det bara finns ett exemplar av alla.


  

I dag blev det lax här hemma,älskar lax och kommer nog aldrig äta mig less på denna fisk. Har en dröm att få fiska min egna lax. Receptet på laxen hittar du här >>>



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards