Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Carina - 23 februari 2010 17:54

För lite mer än två år sedan gick jag med i Buzzador.Att vara en Buzzador innebär att jag ska berätta för mina vänner och mitt umgänge om deras produkter och dess fördelar.

Jag har haft två kampanjer tidigare -


 ProViva Female


            Kronfågels kycklingfärs


Och i dag kom ett nytt paket


Dove VisibleCare



  

Så här såg paketet ut i dag.Nu ska jag själv behålla den stora flaskan samt dela ut de små flaskorna tillsammans med rabattkupong på 5 kr och på så vis göra reklam för denna produkt.

Skulle du också vilja gå med i detta så ge mig din mejladress samt namn så fixar jag detta.Det kostar inget och det är trevligt att få vara en Buzzare


Det är viktigt att man berättar att man är Buzzador då det är kampanjer

Du ska förmedla dina synpunkter på deras hemsida.

När du Buzzat klart skall du fylla i din Buzzadorrapport på webben.


Så inga konstigheter alls.Visst låter detta kul    



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards