Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Carina - 19 september 2010 21:53

Det är inte lätt när det är svårt och inte heller tvärt om....

 

Intensiv helg,men fruktansvärt rolig och givande.Ja helt fantastisk med andra ord.Jag och Camilla åt och drack gott i fredags.Det blev en hel del dans och en sen kväll.Ja halv två tackade vi för oss      

  



  


I går lördag var en stillsam dag.La mig mig vid halv tio helt slut.


I morse var det skogen som gällde.Halv tio var Kent och jag i skogen för att lägga spår till tre valpar från K-kullen.Vi hade en mycket trevlig dag.Gick spår,grillade korv fikade och massa hund prat.Klockan 15:00 tackade vi för oss och sa hej då. 

  


Jag hittade några kantareller,fanns inte så många av dem i skogen tyvärr

  


En svamp som jag tycker är så vacker är denna flugsvamp

 

Fick en konstig tanke i dag, undrar hur snabbt man insjuknar då man ätit av denna svamp,undrar om jag ska testa?     Men klok som jag är så testade jag inte.Men visst ser den god ut?


Det blev en hel del promenad,över stockar och stenar,upp och ner för berg så motion har jag fått mycket av denna dag i skogen.


Sen var det röstningen som stod på schemat.Kent Isabella och jag gick till våran val lokal och lämnade våra röster.


I fredags var det skolval på våran skola.Då säger en av eleverna

- Har politikerna autism? 

- Nej varför tror du det? svarade jag? 

-Jo för dom tjatar om samma sak hela tiden och det gör ju jag med och jag har ju autism.

Underbar kommentar som jag gärna delade med mig till er   


Har även hunnit med att träna friskis & svettis i kväll.

Stationspass 1 timme och 30 minuter.Så skönt och roligt.Kunde i dag ta tyngre hantlar,börjar bli stark nu   


Det blev två träningspass samt tre långpromenader denna vecka så motionsmässigt är jag nöjd och även med vågen som i morse visade 56kg.


Nu har vi en ny vecka från och med i morgon med nya utmaningar.


God natt och ha nu en bra vecka alla goda vänner.

Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards