Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Carina - 2 september 2011 18:27

Hundtricket funkar verkligen bra,har man inga vänner så skaffa er en hundvalp och gå ut.Man blir som en magnet, jag lovar er.Men ibland kan det vara jobbigt att alla vill prata med en så fort man har en valp med sig ut.Skulle fota valparna och tog först ut en valp i taget,men efter att ha varit ute med en valp och pratat med folk i ca 30 minuter så insåg jag att jag blir nog aldrig klar i dag.

Gabriella hjälpte mig att ta ut tre valpar på en gång,gick betydligt bättre och framförallt snabbare.

 

  Nora


Hur i helsike kan dom sända fotboll en fredags kväll ? Gud så fruktansvärt trist,hela kvällen blir ju förstörd.

Vi har i och för sig fyra tv apparater så det är väl bara till att gå till ett annat rum om man vill se något annat,men ändå...


I morgon ska vi på fest och vad i tusan sätter jag på mig då?

Får inte på mig byxor pga att foten är lindad och kjol känns för kallt på kvällen.

Jag får väl åka dit i mjukis byxor   


Kram

Carina

 


Av Carina - 2 september 2011 10:45

Fredag,fastän jag är sjukskriven så tycker jag fortfarande väldigt mycket om fredagar.

Min lill skrutta är dålig och har gått ner till vårdcentralen,jag önskade att min fot var bra för då hade jag kört ner henne och varit där med henne.Men jag har pratat med dem så dom vet vad hon söker för.Hoppas det inte är så allvaligt.Jag har bett Gabriella att ringa sin pappa om hon måste åka vidare,då jag  tyvärr inte kan köra.

Ha fortfarande rätt ont och jag har ju inte räknat med så mycket annat.


I kväll ska Kent packa,han åker på sin årliga älg jakt på söndag och blir borta till nästa lördag.Han tar då även med sig Jasný.

Till er som undrar men inte velat fråga,hur blir det nu ska ni skaffa någon ny Karelsk björnhund?

Jag har inte kunnat fråga Kent tidigare,men nu kan vi prata om det.

Anders som födde upp Mira har kontaktat oss två gånger och sagt att han gärna hjälper till att leta rätt på en lämplig kull.

Nu har Kent fått tips på en kille och i går ringde han till honom.Tiken beräknas löpa oktober/november så nu får vi vänta och se.

Så tillökning blir det först nästa år.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards