Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Carina - 5 mars 2012 19:15

Efter en helg i solens tecken så började man få lite förhoppning om att våren var på väg lite smått.Men bara jag klev utanför dörren och möttes av denna kyla -9 grader, fick jag inse att våren var betydligt längre bort än vad jag hoppats på.Men som tur är så går vi ju ändå åt rätt håll.


Lite körigt och en snurrig dag på jobbet med sjukdommar hos personalen startade denna vecka.Då kan man ju undra hur den slutar?   

Men jag tar aldrig med mig jobbet hem så nog om detta.


Hämtade min inspirationskasse på Ica maxi på väg hem samt handlade lite.

Veckans meny blir följande:

Pasta med paprikapesto,knaperstekt tofu och spenat

Honungsgrilladm majskyckling med rostad pumpa

Gulaschsoppa med vitlökskräm och scones

Thairäkor med ris och gurksallad

Laxburgare med hemgjord dressing,pickles och rostad potatis


För lite mer än en vecka skrev jag att jag var så glad att allt fungerade igen med internet och hemtelefon.Men det skulle jag INTE skrivit.Har varit utan telefon i över en vecka.Och nu har jag fått nog och ger upp detta med bredbandstelefon.Det får bli den gamla vanliga telefonen via jacket i väggen.Men det går inte att få på en handvändning,nej det blir först på onsdag Och då ska jag ringa och kräva pengarna tillbaks för den tid jag varit utan telefon.Tänker inte sponsra telia för tjänster jag inte kan utnyttja   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards