Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Carina - 22 juli 2013 19:30

Jag vill så gärna komma i form igen,få samma kropp jag hade för några år sedan då jag sprang mina rundor i Ågesta spåren 6 km och tränade på friskis och svettis tre dagar i veckan.

Men allt känns så svårt då man bor som vi gör,i skogen med minst 20 minuters bilväg för att ta sig till träningen.

Kämpar på med mina morgon rundor och har nu börjat springa lite mer.Men vägen till min tränade kropp jag hade förr, är lång......

  

Här är jag juni 2010 efter att ha sprungit vår ruset

 

September 2010

Behöver lite pepp bilder nu och ska ta tag i detta igen.


Har inte kommit mig för att göra så mycket i dag,har haft en rastlöshet inom mig.Inte kunnat tagit tag i något mer än tvättat,handlat och rensat ogräs samt fyllt på jord.

  

Älskar jordgubbar och åt upp alla dessa med filmjölk till lunch.Då jag var gravid med Tobias åt jag två liter jordgubbar om dagen sista månaden.


Grillade kyckling till lunch.Hade en marinad på citron,lönnsirap,chiliflakes och salt.Det blev en sallad till och en gräddfilsås med mangochutney.

  


Snart blir det allsång i soffan tillsammans med Lotta på Liseberg.Där efter blir det dusch,rastning av hundar och en relativt tidig säng gång.Ska upp tidigt i morgon för att ge mig i väg på en dags utflykt med Isabella och jag hoppas solen ler mot oss i morgon.


En liten vädjan till min hjärna:

Snälla,tänk inte så mycket i natt,jag behöver verkligen sova.


Kram

Carina



Av Carina - 22 juli 2013 13:38

Tankar som snurrar.Svårt att somna.Blir arg.Blir ledsen.Försöker sova.Men det går inte.Blir frustrerad.Blir ännu mera för virrad.Vad ska jag göra ? Vad är rätt ? Vad är fel ? Vad ska jag säga ? Vad ska jag inte säga ?


  

Enklaste sättet att bli lycklig...är...

att släppa det som gör dig ledsen...


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards